Conditii de returnare
Procedura de returnare a coletului nu este complicata, curierul va completa impreuna cu dvs un proces-verbal de constatare in care se va mentiona motivul refuzului, va sigila si va returna coletul. In cazul in care aveti mai multe produse intr-o comanda si dvs doriti returnarea unuia dintre acestea, atunci se va urma aceeasi procedura – se va face retur la tot coletul (returnarea tuturor produselor achizitionate). Costul returul pentru produsele cu optiunea “ Verificarea coletului la livrare” activa este suportat de catre www.tehnosib.ro.
In functie de modalitate dvs de plata, banii va vor fi returnati:
-fie nu veti plati curierului pentru colet (in cazul in care ati optat pentru plata ramburs)
-fie suma de bani va fi restituita in cel mai scurt timp pe cardul de pe care ati facut plata (in cazul in care ati platit online).
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese